+48 502 222 027

Agencja Stanisława Trzcińskiego STX Music:Solutions™ to nowa jakość w komunikacji marketingowej marek poprzez muzykę.

W dzisiejszym świecie marketingu elementy aktywizowania konsumentów łączą światy komunikacji marketingowej i muzyki, przynosząc korzyści wizerunkowe dla marki. 

Jako eksperci i praktycy - od 2004 roku służymy klientom agencji STX Music:Solutions™ wiedzą i doświadczeniem na styku świata biznesu, marketingu i nowoczesnej komunikacji ze światem muzyki i showbiznesu.

Łącząc muzykę ze strategiami marketingowymi, wykorzystujemy jej moc, aby łączyć marki z fanami. Tworząc ekscytujące kampanie, pozostawiamy trwały ślad w życiu konsumentów, dostarczając im niezapomnianych wrażeń.

Współpracujemy z najlepszymi markami i sprawiamy, że są jeszcze bardziej cool poprzez współpracę z ekscytującym światem fascynującej muzyki. Dzięki naszym relacjom z przemysłem muzycznym, możemy pozyskać wszystkich, od najgorętszych artystów - do największych i najbardziej złożonych wyzwań.

STX Music:Solutions™ dostarcza muzykę do reklam, miejsc i wydarzeń.

 

Profil na platformie Linkedln > https://www.linkedin.com/company/stx-music-solutions

Dzięki naszym bezpośrednim kontaktom w świecie mediów, mamy trwałe, bezpośrednie kontakty z prawdziwymi fanami muzyki. Wiemy, czego chcą i jak im to dać.

W ramach naszej pracy jesteśmy partnerami i doradcami. Tworzymy razem z klientami długoterminowe strategie. Ale realizujemy także wybrane elementy, takie jak np. organizacja wydarzeń, koncertów i festiwali muzycznych, sponsoring muzyczny, booking artystów, dobór muzyki do obiektów (audiomarketing) oraz dobór piosenek do reklam telewizyjnych, tworzenie kampanii marketingowych opartych o muzykę i gwiazdy muzyki, a także dostarczanie treści muzycznych dla platform digital.

Zapewniamy także strategiczne, kreatywne i medialne wsparcie dla festiwali, z dostępem do najlepszych wschodzących artystów, posiadając umiejętność tworzenia treści i kanałów wzmacniających. W ciągu ponad dekady zbudowaliśmy swoją reputację w dziedzinie odkrywania muzyki i długoterminowego wsparcia dla artystów, a ostatnio także w edukacji najmłodszego pokolenia studentów zainteresowanych rynkiem muzycznym.

Wiele osób odpowiedzialnych za zarządzanie marką potrafi skutecznie korzystać z narzędzi marketingowych związanych z muzyką, takich jak sponsoring wydarzeń i produktów muzycznych w powiązaniu z innymi działaniami z zakresu PR, dobór gwiazd i samej muzyki podczas eventów, audiomarketing - zaprojektowanie muzyki w miejscach sprzedaży (restauracjach, sklepach, centrach handlowych, hotelach i punktach usługowych) czy też w ramach coraz bardziej zyskujących na znaczeniu platform online.

Skuteczni menadżerowie, dyrektorzy marketingu i reprezentanci świata reklamy doskonale wiedzą, że odpowiedni dobór muzyki w filmach reklamowych znacznie wpływa na ich efektywność. Muzykę można dobrać tak, by reklama bezpośrednio trafiała do pożądanej grupy docelowej.

Tymczasem możliwości wykorzystania muzyki w procesie tworzenia silnej marki są znacznie szersze.

Marka rozumiana jako nazwa, znak, termin, symbol, rysunek lub kombinacja tych elementów posiada grupę lojalnych klientów, którzy przedłużają okres jej obecności na rynku, w wyniku czego staje się stabilniejsza, nabiera większej wartości. Dodatkowo symboliczna funkcja marki pozwala różnym grupom społecznym podkreślić swoją odrębność oraz miejsce w społeczeństwie. Pomagamy rozwijać ten proces, wzmacniając markę poprzez wywołanie i powiązanie z nią emocji wywoływanych przez muzykę, która najlepiej trafia do wybranej grupy odbiorców.

Badania funkcjonowania ludzkiego mózgu ukazują cenny dla marketerów mechanizm przenoszenia emocji odbiorców muzyki na markę, której towarzyszy.

Muzyka odgrywa bardzo ważną rolę w życiu współczesnego człowieka. Dzisiaj, po dekadzie pełnej zmian, ponownie rośnie, głównie dzięki dynamicznemu rozwojowi tzw. części digital, stanowiącej aż 45% wszystkich dochodów branży fonograficznej w 2015 roku (Dane IFPI.org z 2016 roku).

Korzystanie z muzyki w procesie zarządzania marką wymaga perfekcyjnie działającego zespołu i doboru właściwej, długofalowej strategii. 

 

Agencja STX Music:Solutions™ uczestniczyła w realizacji szeregu projektów marketingowych z wykorzystaniem muzyki.

Były to zazwyczaj nowatorskie projekty wymagające dużych nakładów finansowych. W takich przypadkach pojawia się problem podnoszony przez Ph. Kotlera i G. Armstronga: Mierzenie skuteczności reklam oraz zwrotu z inwestycji w reklamę stało się ważnym tematem dla większości firm, zwłaszcza w czasach trudności gospodarczych. Dwa niezależne badania pokazały ostatnio, że skuteczność reklamy spadła o 40% w ostatniej dekadzie oraz, że 37,3% budżetów promocyjnych jest marnotrawione. To powoduje, że kierownictwa wielu firm pytają swoich menadżerów do spraw marketingu: “Skąd wiemy, że wydajemy właściwą sumę pieniędzy na reklamę?” oraz: “Jaki otrzymujemy zwrot z naszych inwestycji w reklamę?”. Ph. Kotler i G. Armstrong wskazują również, że na skuteczność reklamy wpływa tak wiele czynników, że wielu z nich nie można kontrolować, zatem mierzenie rezultatów wydatków na reklamę pozostaje nadal mało precyzyjne. Podkreślają, że zbyt wielka liczba danych powoduje nieumiejętne przesiewanie ich.

Zasadna wydaje się zatem dokładniejsza analiza oraz ocena projektów i modeli, które przynosiły zadowalające wyniki w długim okresie. Projekty zrealizowane dotychczas przez agencję STX Music:Solutions™ mogą być inspiracją dla kadry menadżerskiej przedsiębiorstw, które planują użycie takich narzędzi.

Twórca agencji - Stanisław Trzciński, jest nie tylko doświadczonym menedżerem współpracującym od 25 lat z ponad setką podmiotów gospodarczych.

Jest także ekspertem w zakresie rynku muzycznego w polskich mediach i doradcą wielu agencji reklamowych i klientów. Swoją praktykę rynkową związaną z muzyką rozpoczął w 1992 roku od współtworzenia kultowego, warszawskiego klubu muzycznego Filtry i od pięcioletniej pracy jako dyrektor artystyczno – repertuarowy w Universal Music Polska, gdzie do 2000 roku współtworzył sukcesy fonograficzne takich gwiazd jak Edyta Bartosiewicz, Hey, Kasia Nosowska, Perfect, Kasia Kowalska, Anna Maria Jopek, Elektryczne Gitary, Ich Troje czy Tadeusz Nalepa. Był aktywnym uczestnikiem budującego się rynku muzycznego po uchwaleniu prawa autorskiego w nowej Polsce.

Następnie stworzył impresariat artystyczny BA Booking Agency, będąc m.in. menedżerem Anny Marii Jopek i Renaty Gabryjelskiej i wydawcą 1 000 000 sztuk kaset dołączonych do kawy Nescafe Classic, a także od 2005 roku wytwórnię STX Records, w której wydał kilkadziesiąt kompilacji muzycznych, w tym popularne serie płytowe Pozytywne Wibracje, Pinacolada, Sygnowano Fabryka Trzciny czy Pieprz i Wanilia. Wytwórnia ta odpowiadała także za dobór wielu przebojów światowych do reklam telewizyjnych oraz była organizatorem szeregu dużych widowisk artystycznych. Przez 8 lat prowadził cotygodniową, autorską audycję Pinacolada w Radiu PiN.

Jest także współwłaścicielem agencji eventowej STX Jamboree (wraz z Pawłem Kwiatkowskim), która m.in. od 2007 organizuje gale wręczenia najważniejszych polskich nagród muzycznych Fryderyki i Pozytywne Wibracje Festival oraz realizuje szereg zleceń na produkcję eventów. Agencja ta jest oficjalnym partnerem STX Music:Solutions™.


Partnerem merytorycznym agencji STX Music Solutions jest Press-Service Monitoring Mediów.

 

Odwiedź nasz fanpage na Facebooku - znajdziesz tam wszystkie aktualności związane z naszą działalnością, a także wiele ciekawych linków, artykułów, filmów i zdjęć dotyczących muzyki i rynku muzycznego > więcej www.facebook.com/STXMusic

Połącz się z nami

Jeżeli masz pytania lub jesteś zainteresowany współpracą – skontaktuj się z nami. Napisz maila, zadzwoń lub wypełnij formularz kontaktowy. Zachęcamy do bezpośredniego spotkania i prezentacji naszej oferty.