+48 502 222 027

Realizowane przez naszą agencję klasyczne kampanie promocyjne i PR wydarzeń zawierają najczęściej następujące elementy:

1. Działania wizualne – zaprojektowanie oprawy graficznej wydarzenia, opracowanie i produkcja materiałów promocyjnych wydarzenia (w tym biletów, zaproszeń, plakatów i innych),

2. Realizacja barterowej kampanii promocyjno-reklamowej w mediach (patronaty medialne) – pozyskanie patronów medialnych wydarzenia, negocjacja warunków współpracy z patronami medialnymi, świadczeń wzajemnych oraz formalizacja ustaleń, opracowanie mediaplanu kampanii promocyjno-reklamowej w mediach patronackich, bieżący nadzór nad realizacją kampanii oraz dostarczenie wszelkich niezbędnych materiałów reklamowych i redakcyjnych w celu realizacji kampanii, realizacja świadczeń wzajemnych wobec patronów medialnych, w tym akceptacja materiałów reklamowych, ekspozycja na miejscu etc. Umowy barterowe wymagają pokrycia szeregu kosztów np. montażu i druku.

3. Realizacja kampanii w portalach społecznościowych (digital / mobile) – w szczególności poprzez stworzenie i szereg działań w ramach „wydarzenia” na Facebooku (w tym celowane do odpowiednich grup docelowych - kampanie płatne), a także poprzez: Instagram, Twitter i Youtube.

4. Strona internetowa wydarzenia – strona internetowa zaprojektowana specjalnie na potrzeby koncertu / festiwalu; internauci mają możliwość znaleźć szczegóły projektu, informacje na temat gwiazdy itp.

5. Realizacja działań PR – zwiększenie siły medialnej projektu poprzez realizację działań PR, mających na celu jak najszersze zainteresowanie programem mediów ogólnopolskich i lokalnych – organizacja konferencji prasowej zapowiadającej wydarzenie, media relations (informacje i komunikaty prasowe), aranżowanie publikacji w mediach, wywiadów z artystami, zaproszenie przedstawicieli kluczowych mediów na wydarzenie / przydzielanie akredytacji, obsługa prasowa podczas wydarzenia, monitoring mediów, ekspozycja materiałów promocyjnych w miejscu wydarzenia, kompleksowy raport z realizacji wydarzenia.

6. Drukowany program wydarzenia – stworzenie specjalnego drukowanego programu wydarzenia z opisami artystów, przebiegiem wydarzenia, reklamami partnerów i sponsorów; program projektowany w poręcznym formacie stanowiąc jednocześnie doskonałą pamiątkę dla uczestników wydarzenia.

 

Połącz się z nami

Jeżeli masz pytania lub jesteś zainteresowany współpracą – skontaktuj się z nami. Napisz maila, zadzwoń lub wypełnij formularz kontaktowy. Zachęcamy do bezpośredniego spotkania i prezentacji naszej oferty.